Ενημερώστε τους πολίτες

Πρόβλημα

Σε συνέχεια του άρθρου Πολίτης Ναυπλίου | Αυτοκριτική, αναφέρουμε ότι υπάρχει σημαντικό πρόβλημα επικοινωνίας του Δήμου με τον πολίτη. Ο πολίτης δεν γνωρίζει τι κάνει ο δήμος και αντίστροφα, ο δήμος δεν γνωρίζει τι σκέφτεται ο πολίτης.

Λύση

Προτείνουμε ο Δήμος να ορίσει έναν υπεύθυνο επικοινωνίας, αν δεν τον έχει ήδη, ο οποίος θα αναλάβει αυτή την αλληλεπίδραση.

Για αρχή, μπορεί να δημιουργήσει για κάθε μία διεύθυνση του δήμου, ένα twitter λογαριασμό έτσι ώστε να ανακοινώνουν εκεί τις δραστηριότητες της διεύθυνσης, καθώς και να παίρνουν μηνύματα από τον κόσμο.

Για παράδειγμα,

@Τμήμα Υποδομών – “Ξεκίνησε το έργο [Τάδε], με προυπολογισμό [Τάδε] και χρονικό ορίζοντα [Τάδε]”
ή
@ΔΕΥΑΝ – “Το νερό του Ναυπλίου σήμερα δεν θα είναι κατάλληλο.”
ή
@Νέα – “Ορίστηκε η ημερομηνία της πολιτιστικής εκδήλωσης [Τάδε]”
ή
@Συμβούλιο – “Αποφασίστηκε από το συμβούλιο του Ναυπλίου με 8 ψηφους υπέρ και 4 κατά το [Τάδε]”

Ενημερώστε κάπως τον κόσμο, εάν το θέλετε, είναι απλό. Η σελίδα-ες του δήμου στο internet υπολειτουργεί, κάντε κάτι.

υ.γ. Απευθυνόμαστε σε όλες τις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s